Ik heb geprobeerd een mooi effect te krijgen... Hoop dat het gelukt is door duidelijkheid te krijgen door wat er te zien is, maar toch ook even blijft kijken, hoe zit dat nou. (dat is mijn gedachte erachter in elk geval)
je hebt in ieder geval gepoogd met lijnen en vlakken te spelen (trap en leuning uit een hoek), maar daardoor is de foto zo scheef geworden dat dat hij voor mij ongemakkelijk wegkijkt. In gedachten zie ik links het water wegstromen
Hoi! Ik ga mee met wilw. Ik zie ook dat je iets wilde doen met de strakke lijnen en een trap die vrij bijzonder zo in zee loopt, dus dat had je goed gezien. Maar ik denk dat je het hier simpeler had kunnen houden door een wat traditionelere standpunt: met horizon en lucht en gewoon recht die camera. En kijken wat er dan gebeurt. Snap je wat ik bedoel? Groetjes!
Dank voor alle reacties, fijn te weten waar ik de volgende keer beter op kan letten. Het was ook erg moeilijk om zowel de trap goed in beeld te krijgen en de horizon om een mooi effect te krijgen. Ik had er horizon bij, bij deze foto maar dat was niet mooi en duidelijk. Ik heb dat stukje weggecropt. Nogmaals dank voor alle leerpunten!
Je hebt het goed geprobeerd, je idee is goed, Je had denk ik alleen minder detail moeten schieten.
Hoe dit zit? Is deze in Zeeland gemaakt? ik denk dat dit een duik trap is. Een duik spul weegt al gauw een 50 kilo,(mijn fles was 20 kilo met nog 15 kilo bij mijn droogpak...) je kunt je voorstellen hoe dat er uit ziet als je dan over de bassalt blokken omhoog of omlaag wilt.. daarvoor een trap zodat zij toch enigzins veilig aankomen bij de vrouw na een dagje duiken.