De zon komt op door de bomen
- mrJanneman
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
VInd de vuurzee mooi geslaagd. Zo linksboven de zon is het net of er een vlam zit.
Compo vind ik ook mooi op deze manier. Het maakt dan niet uit of je door een hek of een rij bomen een foto schiet
Compo vind ik ook mooi op deze manier. Het maakt dan niet uit of je door een hek of een rij bomen een foto schiet
- Akira
- Lid

- Contacteer:
Ai ai ai, veel te veel naverscherpt, je hebt helemaal witte randen om de takken. Verder kan de plaat me wel smaken, mooie rode zonsondergang, mooie silhouetten. Zou zeker de naverscherping minderen.
Akira schreef:Ai ai ai, veel te veel naverscherpt, je hebt helemaal witte randen om de takken. Verder kan de plaat me wel smaken, mooie rode zonsondergang, mooie silhouetten. Zou zeker de naverscherping minderen.
ja was iets doorgeschoten met de verscherping , dacht nog de foto is toch te mooi om in de prullebak te gooien
- Akira
- Lid

- Contacteer:
koen1950 schreef:Akira schreef:Ai ai ai, veel te veel naverscherpt, je hebt helemaal witte randen om de takken. Verder kan de plaat me wel smaken, mooie rode zonsondergang, mooie silhouetten. Zou zeker de naverscherping minderen.
ja was iets doorgeschoten met de verscherping , dacht nog de foto is toch te mooi om in de prullebak te gooien
Wellicht kan je het origineel nog pakken en dan de verscherping wat zachter aanzetten?
- Serrotone
- Lid

- Contacteer:
Bij mij valt deze foto ook in de smaak. Een fraai beeldvullende foto. De silhouetten en kleuren van de lucht gaan mooi samen.
Over scherpte hoef ik niks meer te vertellen 
Over scherpte hoef ik niks meer te vertellen