Gans zelf staat er mooi op, in de donkere (schaduw) delen wel wat dichtgelopen. Ik weet niet hoe je bewerkt hebt, maar rondom het beessie is een witte rand ontstaan, gansje lijkt wel geplakt zo.
Is een leuk voor de vogelaars, is het nu een toendra of Taiga rietgans ;-) Gezien de platte kop en lange snavel lijkt het om een Taigarietgans uit Scandinaviete gaan. Een discussie die ik al vaak heb aangehoord bij dit soort foto's ;-) Opzich geen verkeerde plaat, oogt wel wat teveel verscherpt.
Ben nu al een paar langs geweest, maar ik vind het moeilijk om onder woorden te brengen wat er in mijn ogen mis is met deze foto, dus ik ga een poging wagen. Op de een of andere manier vind ik de kleuren/licht van de gans niet prettig alsof er te veel contrast ofzo in zit. Het klopt ook niet helemaal met de helblauwe lucht op de achtergrond, althans dat is wat mijn gevoel zegt. Buiten dat vind ik het ook jammer dat de foto niet een paar seconden eerder is gemaakt. Nu vliegt hij eigenlijk al te veel weg...