prima foto en niets weghalen. Gewoon en mooi ondergesneeuwd landschap, met in de achtergrond 3 molens. De opmerkingen over het wegvallen van de molens komt door de titel, dan verwacht de molens prominent in beeld, maar nu zijn het gewoon decorstukken in het landschap.
Sfeervol winters Nederlands landschap. Kleuren komen heel natuur getrouw over en het warme zonlicht geeft het geheel nog wat extra sfeer mee. De boom is eigenlijk het onderwerp hier en de molens vullen het mooie achtergelegen landschap!
Mooie plaat! Sterke compositie, origineel ook. Had misschien iets meer van de molen willen zien door wat naar links te stappen, had je misschien ook meer de slinger in de sloot in beeld. Mooi van kleur en contrast.
Voor mij ligt de nadruk te veel op de boom rechts waardoor de molens eigenlijk een beetje wegvallen jammer want je had er naar mijn idee mer uit kunnen halen
Allen bedankt voor de leuke reacties... Vind het leuk te lezen dat er zoveel verschillende keuzes gemaakt zouden zijn betreffende de compositie, en gelukkig maar, anders zouden we allemaal de zelfde foto's maken.....
Mooi blauw water; Het ligt eraan wat je als hoofdonderwerp wilt in beeld brengen, bij deze is het de boom en de doorkijk met het water als blikbegeleider. Ik vind hem mooi zo