Winters Assen

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
Martijn
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Winters Assen

Bericht Geplaatst:

Het is al iets achterhaald maar heb ook nog een winterse plaat gemaakt :)

Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
Akira
Lid
Lid
Contacteer:

Winters Assen

Bericht Geplaatst:

Niet gek. De compositie is goed, de bocht in het kanaal vormt een prettige kijklijn en geeft diepte aan het beeld. De lucht is interessant. Ik twijfel over de houten palen links in de hoek, maar als je ze in beeld neemt zitten ze op de goede plek.
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Winters Assen

Bericht Geplaatst:

Mooi uitzicht, met een goede diepte over de brede vaart. Toch voor mij hier en daar een steekje laten vallen die deze opname krachtiger hadden kunnen maken.

Lucht is hier teveel uitgebeten, iets mag van mij, maar dit is teveel en storend.

Ik heb ook zo mijn twijfels over de palen op deze wijze, had ze iets meer prominent in beeld gezet, zodat we er meer overheen keken de diepte in.
Maribex
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Winters Assen

Bericht Geplaatst:

Mijn voorgangers hebben eigenlijk alles al gezegd. De compo zou voor mij nog aangepast kunnen worden door en aan de odnerkant een reepje af te halen, zodanig dat de oever rechts mooi vanuit de rechterbenedenhoek het beeld in komt.
De lucht kun je nog proberen iets aan te doen als je in RAW gefotografeerd hebt, of met 'hooglichten' (kans is klein, want waar niets is, kan ook niets meer tevoorschijn komen. Een reden voor mij om in dit soort situaties te belichten op het helderste deel van de lucht).

Groet,
Martin
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”