Het lage standpunt maakt deze plaat goed! Ik denk dat de plaat anders niet veel zeggend was geweest, maar nu, icm de lage zon zit er toch veel spanning in de plaat. Compositie wordt versterkt door de convergerende lijnen van het hek en de bandensporen in de sneeuw, waarbij de laatstgenoemden ook nog mooi uit de onderste hoeken komen.
Bedankt Pafeme en Akira voor jullie commentaar ! Ik heb nog enkele andere opnames zonder de personen. Deze mensen kwamen op het laatst het beeld inlopen en geven mi net dat beetje spanning. Ook omdat je alleen wat silhouetten ziet en dus niet weet wie of wat ze zijn en wat ze doen.
Ik heb 2 versies gemaakt waarvan ik de eerst geplaatste net iets beter vind door de wat "mysterieuze" persoon rechts. De 2e versie heb ik een ander kader gegeven en die persoon rechts eraf gehaald. Verder iets van de onderkant af waardoor het opname standpunt wat lager lijkt..... Heb deze er voor de vergelijk even bij geplaatst.
Je bent me zelf al voor met de update, waarbij je vooral aan de rechterkant iets hebt gecropt, dat zou ook mijn opmerking zijn geweest. Aan de onderkant had er voor mij niet zo veel af gehoeven.