Druppels

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
Plaats reactie
Yvet Fotografie
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

Druppels

Bericht Geplaatst:

Vandaag even wat gespeeld met water, en al zeg ik het zelf, ze zijn best goed gelukt.

Afbeelding

Afbeelding

Nikon D40
18-55 MM
Bewerkt met Picasa
Tony
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Druppels

Bericht Geplaatst:

ik vind ze niet echt goed gelukt :blush bij de eerste (wel mooie kleuren ) valt de druppel niet echt op, bij de tweede had een lager standpunt de druppel wat duidelijker gemaakt. maar dit is ook niet echt gemakkelijk
Say Cheese
Lid
Lid
Geslacht: Man

Druppels

Bericht Geplaatst:

Een paar maand geleden heb ik in mijn cursus dezelfde opdracht gekregen. Niet gemakkelijk hé, om alles mooi belicht en scherp te hebben en bovendien een mooie compositie op te bouwen met een perfecte timing!? Maar ik sluit me wel aan bij de opmerkingen van Tony.
Gotchas
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Vind het heel spijtig maar ik ga me aansluiten bij Tony's commentaar :blush Bij de eerste moest ik echt zoeken naar de druppel, bij de tweede zijn de reflecties in de achtergrond erg druk, waardoor de druppel eigenlijk helemaal wegvalt. Je kunt beter een plastic bak of iets nemen waarbij je geen last van reflecties van de ondergrond hebt. Je krijgt er al genoeg van het water en dan word het zo druk geheel...
Antoinette
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Bericht Geplaatst:

Ik stap even af van het doorsnee idee bij dit soort foto's en vind dan die eerste als abstract helemaal zo verkeerd nog niet.
Plaats reactie

Terug naar “Overige foto's”