gisteren naar het nationaal park "de meinweg" geweest. Het is een gebied waar al een tijd een discussie over is om de spoorlaan "de ijzeren rijn" weer in gebruik te gaan nemen wat ten koste zou gaan van dit mooie natuur gebied.
Hoi Peter, die plekjes herken ik allemaal, je bent zelfs aan de visvijver geweest zo te zien. Daar heb ik vaak gezeten en heel wat karpers gevangen. Alle foto's hebben een goede compositie, fijne diepte en prima kleuren. Foto 1 vind ik erg mooi en speels omdat je je eigen schaduw hebt gebruikt, als tegenhanger van de boom in de achtergrond. groet, Martin
Leuke serie, nummer 1 vind ik helaas helemaal niks door het bord en je schaduw. Nummers 2 en 3 maken dit echter weer ruimschoots goed doordat ze je lekker naar het oneindige laten kijken.
Ik vind de laatste 3 erg mooi, degelijke composities die de kijker geboeid houden. Mooie kleuren en contrast. 2 en 3 hebben veel diepte. De eerste vind ik wat minder kwa compositie, maar wel leuk met je schaduw erin verwerkt. Het ziet eruit alsof het bewust is gedaan en niet per ongeluk.
Dank jullie wel voor de reacties. De schaduw is inderdaad bewust gekozen.
Ik wou eigenlijk meer schaduw, maar dat lukt niet met de boom, en meer groothoek had ik niet De eerste is trouwens niet bijzonder, maar wou hem toch plaatsen voor het verhaal erom heen...
Bord en schaduw vind ik in foto 1 jammer. Is meer een leuke registratie Nummer 3 vind ik de beste uit deze serie. Met name de sterke compositie zorgt er voor dat dit een mooi plaatje met strakke lijnen is geworden van het natuurgebied. Je blik wordt door deze strakke lijnen en de rij palen zo de foto ingetrokken De vierde mist voor mij de spanning die wel in nummer 3 te vinden is.