Tegenlicht en spel van licht en schaduwen zijn aangenaam, maar ondanks spel van de ronde lijnen van de rotonde mis ik toch hier een beetje een blikvanger
Mendel schreef:Tegenlicht en spel van licht en schaduwen zijn aangenaam, maar ondanks spel van de ronde lijnen van de rotonde mis ik toch hier een beetje een blikvanger
Helaas heb ik hetzelfde gevoel hier. Eén voorbijgaande fietser, voetganger of auto had voldoende geweest.
Ze ligt nu bij mij op de afdeling; doe aan klantenbinding...... Misschien moet ik um wat croppen zodat de aandacht meer naar de "glijbaan" gaat ipv de auto's
Ik denk dat het gemis aan een onderwerp te maken heeft met de auto's in de achtergrond waardoor je wordt afgeleid, terug afglijdt naar het midden van de foto en hop weer naar de auto's enz. Voor mij zou de het compo zonder de wagens wel sterk genoeg zou zijn als onderwerp, waarmee ik niet wil zeggendat je de auto's moet wegcroppen. Mooi lijnenspel en belichting. Jumper BB
Ik wacht ff op je crop, eens kijken of dat het beeld sterker maakt. Deze is opzich mooi gemaakt, sterk van kleur, mooie lijnen. Maar we wachten nog even een crop af.