Verkleind in Photobucket

s 1/320
f 7.1
iso 200
50 mm
2
nu verkleind en daarna verscherpt in PS
Wat voor waarden kan ik het beste invoeren bij het verkleinen
En nog even bijgesneden

Grtn Rob

Say Cheese schreef:Tja Rob, ik kan me inbeelden dat je er niet veel goesting voor hebt, maar de foto zou veel sterker worden mocht je er op je buik gaan voor liggen in plaats van er voor te gaan staan. Een mooie foto vraagt offers!

Rob Pieters schreef:Say Cheese schreef:Tja Rob, ik kan me inbeelden dat je er niet veel goesting voor hebt, maar de foto zou veel sterker worden mocht je er op je buik gaan voor liggen in plaats van er voor te gaan staan. Een mooie foto vraagt offers!
Normaal geen probleem alleen zat er een hek in de weg
De foto is genomen tussen de onderste twee planken door
Het was op de Zaanse Schans, moet je oppassen als je gaat liggen voor je het weet lopen er 10 Chinese toeristen over je rug

Dieder Plu schreef:Rob Pieters schreef:Say Cheese schreef:Tja Rob, ik kan me inbeelden dat je er niet veel goesting voor hebt, maar de foto zou veel sterker worden mocht je er op je buik gaan voor liggen in plaats van er voor te gaan staan. Een mooie foto vraagt offers!
Normaal geen probleem alleen zat er een hek in de weg
De foto is genomen tussen de onderste twee planken door
Het was op de Zaanse Schans, moet je oppassen als je gaat liggen voor je het weet lopen er 10 Chinese toeristen over je rug
Je moet er wat voor over hebben hé![]()
bay de way ; die chinese zijn niet zo zwaar dus dat moet je er maar bijnemen hé

Tony schreef:in photobucket verscherpen is geen optie, dat gaat in ps beter, lees dit maar eens

Say Cheese schreef:Een foto van de fotograaf plat op zijn buik met een bende chinezen op zijn rug lijkt mij anders ook wel de moeite!![]()
![]()

Nicole schreef:De update ziet er al een stuk beter uit.
En zoals al eerder gezegd werd is verscherpen in photobucket geen goede optie. Beter kan je dat doen in een bewerkings programma.
Ben je zelf al helemaal tevreden over de foto of heb je het idee dat je nog wat mist of veranderd moet worden?
Als je eens met de uitsnede optie gaat spelen dan heb je soms ook verrassende resultaten...een dier hoeft niet perse in zijn geheel op de foto te staan ..een portretje kan soms ook erg mooi zijn.