daar kan ik alleen maar dromen 
, maar de titel is misplaatst 

Rob Pieters schreef:Dit noemen ze toch bidden ?
Zodoende vind ik de titel prima en het zijn ook nog eens hemelse platen !!!![]()
Grtn Rob

sho man schreef:Rob Pieters schreef:Dit noemen ze toch bidden ?
Zodoende vind ik de titel prima en het zijn ook nog eens hemelse platen !!!![]()
Grtn Rob
ja je hebt gelijk ze noemen het bidden maar geef dan als titel biddende vogel of zo maar deze titel vindt ik ook een beetje te ver gaan en wat respectloos naar gelovigen toe maar dat is mijn mening
foto's zijn wel erg mooi.
ben wel benieuwd naar de exif
groet Sieger
Rob Pieters schreef:sho man schreef:Rob Pieters schreef:Dit noemen ze toch bidden ?
Grtn Rob
ja je hebt gelijk ze noemen het bidden maar geef dan als titel biddende vogel of zo maar deze titel vindt ik ook een beetje te ver gaan en wat respectloos naar gelovigen toe maar dat is mijn mening
groet Sieger
Het is vooral luchtig bedoelt lijkt me, iets met een knipoog.........
Anders is het als er iets kwetsend wordt geschreven, is nu niet aan de orde
Zolang iets niet kwetsend is zou je evt ook iemands titel kunnen respecteren/accepteren
Ik denk dat we vooral geen discussie moeten starten over het feit of iets respectloos naar gelovigen toe is, daar komen we toch niet uit
Grtn Rob

Vioto schreef:Rob Pieters schreef:sho man schreef:Rob Pieters schreef:Dit noemen ze toch bidden ?
Grtn Rob
groet Sieger[/quote
Het is vooral luchtig bedoelt lijkt me, iets met een knipoog.........
Anders is het als er iets kwetsend wordt geschreven, is nu niet aan de orde
Zolang iets niet kwetsend is zou je evt ook iemands titel kunnen respecteren/accepteren
Ik denk dat we vooral geen discussie moeten starten over het feit of iets respectloos naar gelovigen toe is, daar komen we toch niet uit
Grtn Rob
als we het zo doen dan zeg ik dat het fout is.
meestal word bij het dopen deze zin gebruikt. (bij ons in de kerk)

emoticon erbij zetten.
Vioto schreef:sorry misschien moet ik deemoticon erbij zetten.
neem aub niet alles te letterlijk op dat ik gelijk gepikeerd bent.
mooieharrishawk schreef:"De torenvalk is één van de weinigen die voor zijn eten bid"