Watersnip versus houtsnip
- momentum60
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
De 2e foto vind ik wat prettiger kijken, wat zachter... Scherpte mooi op zijn oogjes !
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Beide nette platen, scherpte, verlichting, belichting en kleuren zijn top.
Ondanks de warme lichtval op de eerste vogel, en de reflectie van het beestje in het water met de rietstopels erboven, komt deze als een gewone nette plaat over. Niets minder dat zeker niet.
Maar die tweede die heeft weer net dat kleine beetje meer, dat hem tot een topper maakt.
Heel laag standpunt, waardoor je echt in zijn wereld zit. Veel fijn detail in verendek, en glinster in oog. Leuke pose, zo achterom kijkend, en zijn vervaarlijke snavel showend.
Ondergrond met sneeuw, en toefje gras om te breken presenteert dit fijne werkje naar mijn mening subtiel en aangenaam.
Ondanks de warme lichtval op de eerste vogel, en de reflectie van het beestje in het water met de rietstopels erboven, komt deze als een gewone nette plaat over. Niets minder dat zeker niet.
Maar die tweede die heeft weer net dat kleine beetje meer, dat hem tot een topper maakt.
Heel laag standpunt, waardoor je echt in zijn wereld zit. Veel fijn detail in verendek, en glinster in oog. Leuke pose, zo achterom kijkend, en zijn vervaarlijke snavel showend.
Ondergrond met sneeuw, en toefje gras om te breken presenteert dit fijne werkje naar mijn mening subtiel en aangenaam.
- Paul Cools
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
De 2e is erg geslaagd gezien ik ze maar niet op gelijke hoogte krijg zo ook mijn fotovrienden.
We hebben ze hier altijd in de sloten.
Mooie plaat!
We hebben ze hier altijd in de sloten.
Mooie plaat!
- Dieder Plu
- Lid

momentum60 schreef:De 2e foto vind ik wat prettiger kijken, wat zachter... Scherpte mooi op zijn oogjes !
Ik volg , klasse plaat

- Rob Pieters
- Lid

Dieder Plu schreef:momentum60 schreef:De 2e foto vind ik wat prettiger kijken, wat zachter... Scherpte mooi op zijn oogjes !
Ik volg , klasse plaat
3 keer scheepsrecht
Grtn Rob