De molen staat wat centraal in beeld en levert zo een spanningsloze compositie op. Het is een leuk winterbeeld, maar de compositie had meer in gezeten. Verder ogen de kleuren wat flets.
De ruimte die je nu aan de rechterkant van de molen hebt, zou ik graag aan de linkerkant willen zien. Dan komt de molen ook uit het midden van de foto te staan. Kleuren komen vreemd en onnatuurlijk over alsof je de molen hebt opgelicht ofzo?!
Ik vind juist niet dat hij te centraal staat. Hij staat wel centraal als je een meetlat gebruikt maar ik heb het gevoel niet dat hij centraal staat. Dit komt door het groot wit oppervlak rechts. doe er links een heel klein stukje vanaf en dan heb je voor mij de goede balans. Volgens mij stond de witbalans niet goed. Fletse kleuren Crop tot boven het muurtje . Mis ook scherpte Jumper BB
Nee dat klopt, maar als ik naar de kleur kijk lijkt het of er wat mee gedaan is. Want het heeft niet zijn natuurlijke kleuren, bijvoorbeeld het groen water/ijs onderin. Het lijkt wel als of je met de hooglichten en schaduwen hebt gewerkt.