Als ik in je histogram kijkt zie je veel verloren pixels. Als je in een levels/niveaulaag de beide buitenste driehoekjes naar binnen schuift tot waar de pixels beginnen krijg je al meer contrast in je foto's
Foto 1 vind ik een gave plaat. Het schip in het ijs, je kijkt er langs en dan die vogels links onderin. Alleen wat is die zwarte stip achter de derde vogel van rechts? Ik kan het niet thuisbrengen. Leuke serie
leuke serie! Nummer 1 en 7 zijn mijn favorieten. 1 vanwege de dieptewerking en de vogeltjes op de voorgrond, nummer 7 vanwege de scherpe vogels in vogelvlucht. tof!
#2 - Hier vind ik voor het mooie de brug te ver weg.
#3 - Eigenlijk geen interessante plaat, en daarbij vind ik de lucht er ook nog eens heel erg gek uitzien.
#4 - is er niet?
#5/#6 - weinig te zien. nummer 6 zou meer van te maken zijn als er mooier licht in het sneeuwdingetje was gevallen.
Mooie serie Heidelroosje. waarvan mijn voorkeur uitgaat naar het tweede plaatje En met als tweede op stip de laatste plaat heel mooi met de vogels in vogelvlucht Julia-V
Ik zie het als rust, rutige sneeuw, geen mens in je omgeving... onbedorven sneeuw.. .. ZEKER niet als saai.. Smaken verschillen als het gaat om spanning, spannend, rustig ofsaai Maar goed ook!!
laat ik nou een buitenbeentje zijn. Vind #1 matig, zijn eigenlijk 2 foto's A: het schip met kanaal en B de vogels. De reden is oa de grote afstand tussen schip en birds. En dan stoort mij ook nog de onderbreking rechts in het ijs, tussen birds en schip. #2 is voor mij de beste van de serie met als goede 2e foto #3 Helaas ben je met tellen de mist ingegaan, mis #4. #5 vind ik te onscherp en de sneeuw te grauw. #6 is fraai gezien en mooi afgewerkt, doet niet onder voor #2. Tenslotte #7 een geslaagde opname van de nijlganzen, maar zoals hier op het forum vaak wordt opgemerkt een "snapshot" de ganzen staan er prima op maar de achtergrond is knudde, helaas.