Bij de Oude Maas is het goed toeven zo te zien. Misschien kun je de foto een tikkie naar links kantelen en het lijkt of er een licht groen waasje over het water hangt. Verder wel een goede compositie.
@Frits: Er zijn zeker mooie plekken bij de oude maas, ondanks de nabijheid van de vele industrie van R'dam. Wat betreft die groene waas: is dat niet gewoon de kleur van het water? Kan ik me namelijk heel goed voorstellen, dit zal denk ik niet het allerschoonste zijn van NLD.
Ik zal eens kijken naar de rode waas, kijken of ik die weg kan krijgen. Wat betreft de scherpte: die krijg ik helaas niet meer beter in de nabewerking. Wat er tijdens het fotograferen is misgegaan, geen idee. ik denk per ongeluk bewogen ofzo. Ik vond echter de compositie toch wel aardig genoeg om hem hier te plaatsen.
prima plek en goeie compo. Vind de kleurweergave wel wat hard. De onscherpte zal wel bij de opname onstaan zijn met 1/13". Of hij moet van statief genomen zijn.
Dank voor de reactie Flipjetiel. foto is uit de hand genomen, zou me niks verbazen dat het met de combinatie sluitertijd/bibberen van de kou te maken heeft