Frits schreef:Eerlijk gezegd had ik op grond van de titel iets meer (beters) verwacht. Maar dit vind ik een beetje zouteloos geheel.![]()
Wat ik het meest mis is enige schittering of kleurspectrum op de kristalvlakjes en van compositie is ook al geen sprake.

Ik zie dat je dit geflitst hebt. Probeer eens met een klein lampje de zaak te verlichten, dan zie je beter het resultaat en.... je zult een kleiner diafragma moeten kiezen voor meer scherpte diepte. Maak eventueel steeds een belichtingtrapje (3 opnamen) en als je het kunt is bij dit object HDR ook erg gewild.

Frits schreef:Heel sportief Rob.Ik zie dat je dit geflitst hebt. Probeer eens met een klein lampje de zaak te verlichten, dan zie je beter het resultaat en.... je zult een kleiner diafragma moeten kiezen voor meer scherpte diepte. Maak eventueel steeds een belichtingtrapje (3 opnamen) en als je het kunt is bij dit object HDR ook erg gewild.
De beste achtergrond schijnt donkerblauw fluweel te zijn. Maar dat draagt tegenwoordig bijna niemand meer.![]()
Veel succes bij een nieuwe poging.

heidelroosje schreef:Hier moet natuurlijk zonlicht op schijnen..
Dan wordt zo'n steen prachtig...
Ook je achtergrond (doek?) Vind ik niet geslaagd..
Ik mis scherpte..