Had ook architectuur kunnen zijn, want de stradtent is dominant aanwezig, toch maar bij landschap omdat het geen echte architectuurfoto is, (zie ook de zonnende badgasten )
Lekker zonnig beeld, hele sterke compositie, zou zo een reclameposter kunnen zijn voor het biermerk. Vrachtwagen is een sterke eyecatcher.
Fijne scherpte over de gehele plaat, sterke kleuren en contrasten. Een echt kijkplaatje met details in de vlaggen, de zonnebaden mensen, de bar en de aanvoer van het bier, het warme gele zand, en de stenen van de duinbescherming....
Moet eerlijk zeggen dat deze mij niet zo aanspreekt, als eerste valt alles aan de rechterkant naar beneden (foto staat scheef) En het blauw van de strandtent is erg schreeuwerig. Snap dat het waarschijnlijk ook de echte kleuren zijn, maar het kan mij niet bekoren.
Heb er ook niet zoveel mee..... Compositie rammelt een beetje mi; halve vrachtwagen, halve vlag Combinatie strandtent en vrachtwagen biedt een alternatief compositie..... Heb geen moeite met de felle kleuren
Kleuren zijn voor mij echt super! Compositie ben ik nog niet helemaal over uit. Die halve vlag stoort me het meest en ik heb het idee dat het geheel wat naar rechts helt.
Vind de kleuren en scherpte mooi, maar de compositie / het beeld is wat rommelig naar mijn smaak en ik ben het er mee eens dat het beeld scheef lijkt te hangen ten nadele van rechts.