65 kijkers en geen reactie doet mi de foto zeer tekort... Vind het een mooi strakke opname van een fraaie boom. Mooi in contrast maar ook zeker fraai in compositie. Hij loopt een beetje rond maar mi niet storend Denk dat ik de dingetjes rechts zou weghalen.
Mooie TC Paul Je ziet nog net de overgang van sneeuw naar de lucht. door de topjes rechts weg te halen is er nog meer leegte en in dit geval "less is more"
Eerste keer gekeken en gelijk een reactie: topfoto! Lekker minimalistisch, boom staat er prachtig eenzaam bij. De schaduw van de boom op de sneeuw maakt de boom tastbaar, levend. Hij bestaat!
Bedankt voor de waardering, had het echt nodig, geeft weer motivatie, ik dach eerst waar ben ik eigelijk mee bezig. Make my day. Nu weer volop er tegen aan.
Hahaha, nou gefeliciteerd.. Dat geeft de burger weer moed...
en ook, net als ik lekker door blijven oefenen.. Het idee en de boom op de foto vind ik prima.. Maar dat héle witte kan mij echt niet bekoren.. Gewoon omdat ik deze écht te wit vind..
fijne, strakke plaat. jammer alleen dat de lucht en de grond dezelfde kleur hebben, ik zie daardoor eigenlijk alleen maar een boom in het wit zweven en moet eigenlijk maar een beetje gokken dat de struiken links op de horizon staan
Paul gefeliciteerd met je TC dat geeft de burger weer moed.... Gewoon door blijven proberen...je blijft altijd leren en zie... je hebt een mooie witte sneeuw plaat geschoten,ik zie dat je deze opnamen niet hebt overbelicht en toch mooi wit Ik dacht dat je sneeuw vaak ongeveer +1 moet overbelichten,maar dat gaat dus niet altijd op
Mooie plaat, lekker minimalistisch! Compositie is goed gekozen. Zou inderdaad voor z/w gaan en wat storende elementen wegpoetsen om het minimalistische te benadrukken.