Een fotootje dat ik dit weekend heb genomen. Ik zie nu pas dat hij eigenlijk een beetje te bruinig is....
Mijn coach zei trouwens nog: Deze moet je in "sport" posten Luc, IN SPORT, IN SPORT ZEG IK.
Ik had naar hem moeten luisteren hé?

.

pdm_fotografie schreef:Wat goed. Je bent gebleven en hebt je foto heel netjes verkleind
Sluit me bij Mendel aan. Enige wat ik een beetje storend vind is dat er wat vertekening in de gebouwen zit.
En je hebt een coach bij je als je foto's gaat maken?
. Maar door die 800pixel-regel kan ik nu wel niet anders dan nieuwe foto's posten aangezien al mijn oude op Flickr een stuk groter zijn. Ik blijf het dus een fout regel vinden die niet in het voordeel van dit forum werkt.
. Ik apprecieer het compliment ook wel, ik denk er alleen (bewust) niet zo over na terwijl ik bezig ben....En daarna eigenlijk ook niet hoor. Het ontleden van mijn foto's is dan ook iets dat ik niet gewend ben (ook niet van iemand anders).
.

met bewondering zitten kijken. heb in polen ook zo'n vergelijkbare situatie gezien, me in alle bochten gewrongen..
er 20 foto's van gemaakt en geen enkele kon me bevallen. maar dit standpunt had ik dus niet geprobeerd