1 Ik moest kiezen waar ik op scherp stelde, veel meer diafragmeren kon niet ivm sluitertijd.

2. Hier was het al flink donker, niet alle ruis weg gehaald, want daar werd de foto wel erg vlak van.

Nagtie schreef:Is het helemaal niets? Of zijn jullie sprakeloos.
weet niet goed wat ik hier nu van moet vinden, vrij druk/rommelig en snap ook niet goed wat je bedoeling hier van is 

zou geen ander werk willen...
als het om de passie ging van de markt koopman is het mischien een optie om hem iets prominenter neer te zetten..gezichtsuitdrukking..zeg maar wat hoor ben geen kenner 

Senna schreef:Ook voor mij eigenlijk niets zeggende foto's, niet dat ik dat biggenvlees niet wil zien hoor, want ik weet waar dat speklapje vandaan komt.
Maar eerlijk gezegd had ikzelf deze foto's niet geplaatst, sterker nog, ik denk dat ze in de prullenbak terecht waren gekomen.
Sorry voor deze reactie, no hard feelings, hoop ik
Liever een eerlijke niet leuke reactie als een lieve niet gemeende!Nagtie schreef:Senna schreef:Ook voor mij eigenlijk niets zeggende foto's, niet dat ik dat biggenvlees niet wil zien hoor, want ik weet waar dat speklapje vandaan komt.
Maar eerlijk gezegd had ikzelf deze foto's niet geplaatst, sterker nog, ik denk dat ze in de prullenbak terecht waren gekomen.
Sorry voor deze reactie, no hard feelings, hoop ik
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk wel dus!! Dus kom maar op als je durftLiever een eerlijke niet leuke reactie als een lieve niet gemeende!