Blauwe deur

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
Plaats reactie
flipjetiel44
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Blauwe deur

Bericht Geplaatst:

Hoewel ik niet helemaal tevreden ben met de kwaliteit, doordat de foto in tegenlicht genomen is en ik last had van inwendige spiegelingen vind ik hem wel goed genoeg om te tonen vanwege de comp en kleurtegenstellingen de blauwe deur en de rode bloemen. Ik benieuwd naar de reacties.

Afbeelding
Vlien
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw

Re: Blauwe deur

Bericht Geplaatst:

Het heeft enigzins wel iets sprookjesachtigs, alleen de kleur van de bakstenen & die regenpijp halen me weer terug uit Sprookjesland :P

En dat de bloemen een ieniemieniebeetje zijn aangesneden vind k jammer.. Wat meer naar links was beter geweest voor de bloemen, maar dan had je de deur niet meer recht gehad, en dat is dan ook weer jammer...
jdbol
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ik snap er helemaal niks van. Ik zie alleen een blauwe deur... :S
Senna
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Sorry maar ik kan niet enorm warm lopen van deze foto.
De kleuren zijn mooi, maar ik begrijp eigenlijk niet echt wat je met deze foto wilt laten zien.

teveel van voren genomen, en de deur en rode bloemen staan tever van elkaar af om een kleurtegenstelling te maken.
Bloemen zijn te kort afgesneden aan de linkerkant en ook de bovenkant is te kort afgesneden.

Ook zie ik jou in het spiegelglas nog een beetje staan. (stukje arm en stukje hoofd.)
Voor mij helaas een foto van een allerdaagse voordeur, waar ik er 175 van in mijn straat heb.
leen
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

De foto det mij ook niet veel qwa compo. maar wat me opvalt dat je lens bij de gebruikte 75mm brandpunt afstand een behoorlijke tonvormige vertekening geeft.
Plaats reactie

Terug naar “Overige foto's”