Ik vind het een mooi plaat. Wellicht een idee om iets meer te croppen links. (beetje lichter?) Ik zou zeggen weer gewwon formaat van maken. Links het struikje eraf, en rechteen klein stukje.
Kan met deze foto zeker met je meegenieten is gewoon een mooie foto met een goede basis. anders croppen zou hem wat sterker kunnen maken zo als aangeven wordt Maar ik vind hem zo zeker een mooie foto.
Het is weer een mooi sfeervol plaatje, maar wat ik graag eens zou zien is een ander soort foto van je. De fotos die je nu geregeld plaatst lijken allemaal erg op elkaar. Ik denk dat je meer in je mars hebt, en daar ben ik erg benieuwd naar.
Weer een heel mooi sfeerplaatje,het is je toch maar weer mooi gelukt Mooie warme kleuren en de mist maakt het helemaal af. Misschien wel de zelfde locatie maar toch weer wel een totaal andere foto de lucht heeft een mooie gloed terwijl er geen zonnetje staat dus voor mij
Niks mis mee toch?! Mooie sfeer en lekkere kleuren. Ga wel mee met het idee om een halve centimeter van de onderkant af te halen zodat je die lichte strook kwijt ben! Maar verder prima plaat