Bedankt voor jullie reacties Ik heb de tweede foto gemaakt om te laten zien hoe het er zonder kader van de bosjes uitziet. Mijn voorkeur gaat ook absoluut uit naar de eerste foto, maar bij foto 2 zie je dat het dorp echt op de rand van een berg is gebouwd, en dat komt er in foto 1 weer een stuk minder uit (vind ik zelf)
Vind de eerste het mooist door het kader dat gevormd wordt door de takken. Geeft een mooie diepte werking! Polarisatiefilter had hier wellicht een mooiere diepblauwe lucht kunnen opleveren.
Mooi sprookjesachtig tafereel zo'n dorpje op die rotswand! En wat een lekker frisse groene omgeving daar! Het natuurlijke kader door het gebladerte verfraaid idd de foto, al had je eigenlijk nét het dorpje wat hoger in beeld willen hebben...(of niet?) maar verder 'et une bonne fotografique!'
Ik heb je gemaild, gefaxed, gebeld, luchtpost langsgestuurd, smsjes gestuurd en 5 keer aan je deur gestaan, Richard, maar kreeg geen antwoord of het mocht, dus toch maar gewoon foto's gemaakt en gedacht "hij ziet ze wel op internet en dan hoor ik wel of hij het goed vind"