Na een tijdje uitgeschakeld te zijn door een gebroken rib ga ik weer aan de slag met het fototoestel, gelukkig is het intussen ook niet meer zo koud zodat ik het toestel wat stiller kan houden 1 5.6 1/400 iso 200 +1.7
Meer contrast en meer scherpte Ik denk niet dat het bewegings onscherpte is er hangt meer een waas over de foto. Misschien komt het doordat je een belichtings correctie hebt toe gepast.Even snel door picasa gehaald
Met het origineel meer kb moet er veel meer uit te halen zijn.
verscherpen,contrast en een beetje gespeeld met de kleuren (groen/blauw) effuh snel mooi moment van een mooie vogel, maar vond hem erg kleurloos en hel..bewerking zal vast beter kunnen, sta nog in de kinderschoenen wat dit betreft.. compo is
Nee, mis hier toch echt te veel aan scherpte in beide platen. Ook komt de achtergrond zeer onrustige over. Tweede is qua uitsnede de beste van de twee. De eerste zit van onderen net wat te krap in het kader
Ik denk dat de foto net iets teveel gecropt is en tevens net een verkeerde keuze van de witbalans. Het groen overheerst en je heb last van invallend licht. Ik denk ook dat als je de witbalans aanpast, je al een heel andere foto krijgt te zien.
Compositie is goed maar er mist te veel scherpte en er hangt inderdaad een soort waas over door een verkeered witbalans misschien ja. er zit ook wel bewegingsonscherpte in