contrast toegevoegd en verscherpt met onscherp masker
er is een ding waar ik over twijfel, maar wacht eerst even af wat jullie er van vinden...spannend
oja er zit een hond in verstopt... 

oja er zit een hond in verstopt... 

.
want ik heb toch al heel wat betere plaatjes van je gezien. :

helemaal mee eens (lucht) compo heb er een tijd over nagedacht maar kwam er niet vol overtuiging uit...erg lastig punt dit (locatie)wim schreef:De compo vind ik niet echt spannend te noemen het weer werkt in deze foto ook niet met je mee.
Een mooie lucht zou deze foto al meer goed doen.
Deze is het niet voor mij.
voor mijn normaal doen nog vrij laat..Julia-V schreef:Ook heerlijk vroeg op stap geweest Matijn1![]()
Ja Matijn1 ik had toch ook net een iets ander standpunt ingenomen
Zo dat je rechts iets meer van de bosjes had gezien.
En ook wat jammer van de lucht..
Kleuren vind ik oke.![]()
Jammerwant ik heb toch al heel wat betere plaatjes van je gezien. :
![]()
)
vat het zeker positief op, plaats niet voor oeh of aah..maar om te leren dus kom maar op..Vin1 schreef:Ik sluit mij bij Wim aan. Ook vragen mijn ogen om meer te zien rechts.
Natuurlijk geen slechte foto, maar ik ben beter van jou gewend en dan is de lat toch wat hoger![]()
(Vat het niet verkeerd op, het is alleen maar positief bedoelt juist)

had een doel voor ogen die dag, en dat was het beekje met het uitgespoelde zand...kleuren van het zand zijn daar erg mooi..vandaar dat zoiets als een detailopname van de stronk dan aan mij voorbij gaat..Akira schreef:Ok, het eerste wat opvalt is een willekeurige compositie en een compleet uitgebeten lucht. Ik zie zelden een foto met zo'n witte lucht die toch geslaagd is (bij mij worden fotos met dit soort luchten vrijwel direct getrakteerd op een delete-knop).
Het contrast en de kleuren links in de foto zijn wel weer erg mooi, en ik denk dat daar ook een kans had gelegen voor een interessantere detailopname, van de stonk/wortels van de boom waaronder de grond is weggespoeld.
Denk dat het al een stuk scheelt als je een stuk van onder afhaalt, zodat je die zandbank die niet veel toevoegt kwijt bent.
maar kan inderdaad een mooie
opleveren..

als je google earth heb moet je lutterzand invoeren en dan kun je het geheele gebied bekijken en dus ook zien waar die op komt en onder gaat....als je dat doet moet je even zoeken naar water (schuin naar onder)Serrotone schreef:Wow, wat lijkt het mij daar mooi voor foto's. Ik zal met zonsondergang of opkomst gaan. Waar gaat de zon daar onder en op?
Ik wil graag wat toevoegen, maar alles is al gezegd.