Mooie compositie en lekker van kleur. Doe mij maar foto 1 met een stukje van de bovenkant af! De sluitertijd vind ik wel goed, want door de bewegingsonscherpte gaat het meer leven.
Alleen de onscherpe stenen valt mij een beetje tegen.
Ik heb ook moeite met de scherpte, jammer dat de steen niet scherp is Misschien was het ook wel mooi geweest als je plat op de buik had gelegen. was je standpunt een stuk spannender geweest
De gecropte versie vind ik wat compositie betreft sterker. Jammer van de onscherpte. De horizon lijkt scheef te staan, en je hebt nogal wat last van sensorvlekken.
Je zit hier met je sluitertijd mijnsinziens er net tussen in. Of neem een snelle sluitertijd en bevries de opspattende golven. Of neem een lange sluitertijd en maak er een aangename waas van. Nu komt deze bewegingsonscherpte er een beetje tussenin over, en oogt niet aangenaam.
De eerste oogt als beeld het aangenaamst, had zelf mischien iets meer de grote steen als uitgangspunt genomen.
Vind ze wel wat hebben. Lekker frisse kleuren, compositie pakt goed uit. Wel mis ik wat scherpte en lijkt de horizon een fractie scheef te staan, het is minimaal maar ik denk juist dat deze opname gebaat is bij een strakke horizon.