Nog meer regen

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
Paul 2
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Nog meer regen

Bericht Geplaatst:

Afbeelding

Afbeelding
Omhoog Profiel Foto's
Tony
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Nog meer regen

Bericht Geplaatst:

prachtige luchten en kleuren vast gelegd, :upc twee mooie opname's. de eerste spreekt mij het meeste aan
Omhoog Profiel Website Foto's
duckie
Lid
Lid

Nog meer regen

Bericht Geplaatst:

De contrasten van lucht en licht zijn mooi maar ik vind de gekozen compositie qua inhoud dus niet hoe ik het zie maar wat ik zie niet zo mooi. Ik ben expres naar zuid limburg gegaan toen wij getrouwd zijn en niet naar Thailand omdat zuidlimburg zo mooi is maar die fabriek daar zou ik geen tijd in gestoken hebben. :) Plus dat de 2e een klein beetje scheef staat. Maar hoe je met licht moet spelen heb je wel in je vingers, maar laat dat mooie limburg in combinatie met dat licht en die luchten eens zien:)
Omhoog Profiel Foto's
Paul 2
Lid
Lid

Re:

Bericht Geplaatst:

duckie schreef:De contrasten van lucht en licht zijn mooi maar ik vind de gekozen compositie qua inhoud dus niet hoe ik het zie maar wat ik zie niet zo mooi. Ik ben expres naar zuid limburg gegaan toen wij getrouwd zijn en niet naar Thailand omdat zuidlimburg zo mooi is maar die fabriek daar zou ik geen tijd in gestoken hebben. :) Plus dat de 2e een klein beetje scheef staat. Maar hoe je met licht moet spelen heb je wel in je vingers, maar laat dat mooie limburg in combinatie met dat licht en die luchten eens zien:)

Door de heuvels in Zuid Limburg staat er maar weinig recht en er zijn helaas ook fabrieken in Limburg.
Anyway bedank voor het kijken en het compliment voor de lucht en het licht.
Omhoog Profiel Foto's
duckie
Lid
Lid

Nog meer regen

Bericht Geplaatst:

Maar ook in limburg wordt horizontaal gebouwd sinds een tigtal jaren en die fabriek kan misschien niet helemaal meer horizontaal staan maar staat nu scheef. Als het werkelijk zo scheef staat dondert er iederedag iets van mijn bureau af.:)
Omhoog Profiel Foto's
Julia-V
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw

Bericht Geplaatst:

Twee erg mooie plaaten Paul. :upc
Zeker de eerste vind ik prachtig ,waar dan zeker mijn voorkeur naar uitgaat. :up :up
Twee ook mooi maar de compo spreekt mij wat minder aan. :upc
Julia-V
Omhoog Profiel Foto's
Serrotone
Lid
Lid
Contacteer:

Nog meer regen

Bericht Geplaatst:

De eerste heeft een mooie compositie De weg brengt je naar de verte. Ondanks het weer heb je de kleuren goed te pakken. Horizon oogt voor mij wel erg centraal.

Tweede spreekt mij ook minder aan. De compositie is minder aantrekkelijk, maar de kleuren zijn wel goed. Ik was nog lager door mijn kniëeen gegaan om de standpunt wat spannender te maken. Dan had je de paaltjes links ook helemaal in beeld gekregen.
Maribex
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Twee mooie dramatische luchten, met het mooie licht dat je in die omstandigheden vaak hebt. Bij foto 1 is ook de compo en het beeld op zich aangenaam, bij foto 2 is de lucht niet voldoende om de rest van het beeld te dragen, althans ik persoonlijk vind het niet de mooiste horizon om naar te kijken.

groet,
Martin
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”