Update

Cinemovie schreef:Ja ?
Zie dat ie iets te hard belicht is
Zie iets photoshop werk voor het hoofd van het mannelijke figuur
Zie iets een rand om de figuren heen.. misschien door vervagen achtergrond of het verscherpen.

heidelroosje schreef:Wil jij me even jouw titel uitleggen?
Misschien begrijp ik het niet..
De foto is redelijk slordig bewerkt...

Paul 2 schreef:heidelroosje schreef:Wil jij me even jouw titel uitleggen?
...
Ben je echt zo naief of vraag je naar de bekende weg.

heidelroosje schreef:Paul 2 schreef:heidelroosje schreef:Wil jij me even jouw titel uitleggen?
...
Dan leg je het toch gewoon niet uit!!

Paul 2 schreef:heidelroosje schreef:Paul 2 schreef:heidelroosje schreef:Wil jij me even jouw titel uitleggen?
...
Dan leg je het toch gewoon niet uit!!
Oké omdat je echt naief lijkt, nog nooit gehoord van, "van vreemde geen snoep annemen" want je weet maar nooit wat er daarna kan gebeuren, iedere dag staat er wel iets in de krant, denk maar aan Milly Boele.

Paul 2 schreef:Oké omdat je echt naief lijkt
nog nooit gehoord van, "van vreemde geen snoep annemen"
Iedere dag staat er wel iets in de krant, denk maar aan Milly Boele.

AJL schreef:Kijk dit is een redelijk gemakkelijk voorwerp om te vervagen op de achtergrond; ik denk dat ge het verkeerd doet...
Ge moet de grondlaag kopieren in cs; dan ga je de bovenste laag vervagen; daar zet je een laagmasker over en hierop ga je het beeldje zwart verven.
Klaar is kees
Ik denk dat je geselecteerd hebt en dan vervaagt....die methode is meer zichtbaar.
Als je zo'n resultaat kunt bereiken met een lichtsterke lens...dan heb je een heel goed resultaat zonder cs.
Veel succes

heidelroosje schreef:Paul 2 schreef:Oké omdat je echt naief lijkt
nog nooit gehoord van, "van vreemde geen snoep annemen"
Iedere dag staat er wel iets in de krant, denk maar aan Milly Boele.
Dat was geen vreemde bij Milly...
Ik LIJK naïef?
Prima, heb ik in ieder geval een goede reden om soms lekker dom te zijn...

is op de foto ook niet te zien, ook ik zat me ook af te vragen wat je bedoelde met je titel. ...
vind wel als iemand iets vraagt, je echt niet zo negatief hoeft te reageren. laten we het wel gezellig houden 

Tony schreef:ik zag hier ook niet in dat er snoep werd aangebodenis op de foto ook niet te zien, ook ik zat me ook af te vragen wat je bedoelde met je titel. ...
vind wel als iemand iets vraagt, je echt niet zo negatief hoeft te reageren. laten we het wel gezellig houden
, in mijn beleving is duidelijk dat de man iest wil naar het meisje toe, daarom verbaasd het mij dat anderen dat niet ditect zien.