Ik dacht al eens zoiets van je gezien te hebben (of was dat van iemand anders ?). Ik vind hem heel fraai. De zon die als het ware die greppel als een extra stralen bundel gebruikt, door het gekozen standpunt, is knap gedaan.
Sjeetje, erg mooi plaat Mendel! Erg mooie compositie, mooi die lichtstralen, mooie lucht erbij, kleuren en contrast zijn fraai. Houdt mijn aandacht goed vast. Ben het wel eens dat het een kandidaat voor de TC zou zijn!
Hele mooie foto , een minpuntje, staat de horizon niet een beetje scheef? en naar mijn smaak is de zon iets te fel maar dat zal wel niet anders kunnen.
Is inderdaad nog een oude van me uit het archief, bij nabewerking speelde de verkleuringen in het rode avondlicht en he groene gras me danig parten op de 350D vandaar de omzetting naar zwartwit.
Lucht en graslanden met koeien zijn apart door de levels gegaan voor de goede doortekening.
Hoi Mendel, een erg sterke foto! De compositie is zorgvuldig gekozen, en staat als een huis. De mooie dramatische lucht met lichtbundels, de zon boven de sloot die naar het fraaie tafereel in de voorgrond leidt.... een erg knappe plaat. Zeker een TC waard!