Voor mij een heel herkenbaar landschap, ik kom vaak in Drenthe, ook al woon ik in Amsterdam, en heb er al heel wat uurtjes op zitten daar. Ik vind 1 gelijk het mooist, zowel kwa compositie als kwa kleuren. In 2 vind ik het huis en de bebouwing die je links ziet doorschemeren juist afbreuk doen. Drie houdt mijn aandacht niet vast en de uitgebeten lucht maakt dat niet beter. Vier vind ik weer mooi, alleen jammer dat de boom links net door het kader aangesneden wordt, en de takken rechts boven zou ik graag weggewerkt zien. 5 is fraai, wat donker van kleur, maar hier had ik de boom links zeker meer ruimte van het kader gegeven, zeker nu ik zie dat je rechts zeeën van ruimte hebt.
Al met al een nette reeks, waar foto 3 voor mij niet in thuis hoort.
Voor mij met stip is de eerste opname de mooiste van je serie. 2# Het laantje heb je erg mooi in beeld gebracht,maar het huis op de achtergrond vind ik niet zo mooi. 3#Deze is toch wat minder door de uitgebeten lucht en alle verkeers borden die ik er ook op zie staan. 4# Erg mooie plaat,ook door zijn mooie lucht ,en mooie compo. 5# Ook weer een mooie lucht,alleen jammer dat de boom links iets te weinig ruimte heeft. Julia-V
Qua opname vind ik #1 de beste, maar ook ik stoor mij net als polariteit aan het bordje van de eigenaar van dit schone landschap. #3 is inderdaad een dikke misser In #4 kan ik mij helemaal vinden en #5 tenslotte vind ik wat aan de donkere kant. Maar de opbouw en compo is OK.