1.

2.

3.

4.

5.

De laatste twee om een ideetje te geven van hun bakje waarin ze zitten en de omgeving
Groetjes,
Koen

Begrijpelijk, maar in 't echt IS deze bak ook heel wat geliger, ligt aan het feit dat het kienhout in deze bak procentueel heel wat meer uitmaakt van het totaal dan in de andere bakMendel schreef:Sluit me aan bij Tony, deze serie is voor mij beduiden minder, debet daaraan is met name de verkeerde witbalans, hier hebben de opnames allemaal een gele waas, waardoor je het frisse en sprankelde van je vorige serie verliest.

En waarschijnlijk zal er ook nog 'ns over turf gefilterd worden.. Zie daar een andere kleur water.KoenEeckhoudt schreef:En toch is jullie gedacht niet correct, al kan ik het wel begrijpen.
Ik zal proberen om morgen ofzo eens een overzichtje te nemen van die bak. Het kienhout erin, geeft de geel/bruine schijn aan't water

actief kool erin binnen 24 uur glashelder..KoenEeckhoudt schreef:En toch is jullie gedacht niet correct, al kan ik het wel begrijpen.
Ik zal proberen om morgen ofzo eens een overzichtje te nemen van die bak. Het kienhout erin, geeft de geel/bruine schijn aan't water