Ganzen 2

Onze gevederde vrienden
Plaats reactie
momentum60
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Ganzen 2

Bericht Geplaatst:

Vervolg op de upload van gisteren..
1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding
Omhoog Profiel Foto's
Henry
Lid
Lid

Ganzen 2

Bericht Geplaatst:

Mij spreekt eigenlijk alleen de eerste aan.
De rest zijn nette portretten, maar missen net dat beetje extra wat de eerste wel heeft: het onderzoekende, de relatie met de dino's, maar bovenal het idee dat de beestjes daar onbevangen rondlopen en jou niet in de gaten hebben :)
Omhoog Profiel Foto's
janp
Lid
Lid

Re: Ganzen 2

Bericht Geplaatst:

Mooie foto's al ga ik helemaal voor je 1e upload! Die hebben net wat meer vind ik.....

gr Jan
Omhoog Profiel Foto's
duckie
Lid
Lid

Ganzen 2

Bericht Geplaatst:

Wat ik raar vind, is dat de lichte stukken scherp lijken maar tegen overbelichten aanzitten en de stukken vrijwel direct daarnaast een soort waas hebben. Wat heb je gedaan met de nabewerking?

En ik vind foto 1 idd de leukste en 5 de beste uit deze reeks. Maar die is misschien zoals je ze in een boekje ziet. Maakt verder ook niet uit. :)

Wat ik echt heel goed van je vind is dat je op je buik gaat liggen in een park om dit vast te leggen op de hoogte van het onderwerp. :up En dat maakt je andere serie en foto 1 uit deze dat ze boven mainstream uitsteken. Echter nu nog iets met of nabewerken of camera instellingen.

:upc :upc :)
Omhoog Profiel Foto's
momentum60
Lid
Lid

Re: Ganzen 2

Bericht Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties...
Duckie: heb niet zoveel rare bewerkingen uitgevoerd. Levels, licht-donker, beetje vignetering en een beetje gedesatureerd. In foto 3 heb ik de randen iets geblurred om de aandacht naar het midden te trekken. Tsja, door de "rare" houdingen in foto 1 worden de rest een beetje standaard.
Overigens heb ik niet op mijn buik gelegen :D ; de Sony R1 heeft een opklapbaar lcd schermpje dus ik kan de camera heel laag houden en dan vanaf boven de compositie bepalen.
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Vogels”