Vroeg in de ochtend

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
thijs broekkamp
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Vroeg in de ochtend

Bericht Geplaatst:

Ik kwam deze foto's tegen toen ik aan het bladeren was door mijn mappen. Vond ze nog wel de moeite waard, of niet? Ik hoor het graag.
Wel lastige omstandigheden, vanuit een bootje uit de hand met lange sluitertijden. 1e was 1/10e, 2e 1/50e en de 3e 1/20e

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
duckie
Lid
Lid

Vroeg in de ochtend

Bericht Geplaatst:

Op zich is er niet veel mis en zijn en mooi van kleur. Maar zou je toen niet een 1 stops ND softgad over een centimeter of 3 van rechts moeten houden om die lucht iets tegen te houden. Het difuse mistlicht doet me menteen mijn ogen samen knijpen. Misschien dat je met een softwarepakket nog een licht filter rechts ertegen kan gooien of iets met dodge and burn, donkerder maken.

Maar gewoon goed om ze te plaatsen. :)

Edit: Iets met levels en curven of blacks mag ook om iets meer contrast, zonder dicht te lopen op links aandacht te trekken.
Omhoog Profiel Foto's
Akira
Lid
Lid
Contacteer:

Vroeg in de ochtend

Bericht Geplaatst:

Vooral 1 vind ik erg mooi, zou hem wel ff recht zetten. Mooie kleuren en sfeer hoor!

2 is wat minder, maar ook fraai, zou een stuk van onderen croppen. De derde vind ik niet zo interessant.

@duckie: zoals hij al aangeeft heeft hij ze uit de hand genomen, jouw voorstel over filters is leuk, maar niet reëel vanuit de hand ;)
polariteit
Lid
Lid
Contacteer:

Vroeg in de ochtend

Bericht Geplaatst:

Vooral 1 vind ik een erg mooie foto, vooral mooie kleuren en lekker sfeertje.

Nummer 2 vind ik minder, doordat de portretstand minder uitpakt voor deze compositie.

Nummer 3 vind ik eignelijk niet zo spannend qua kleur en compositie door de toch al wat saaiere kleuren dan 1 en 2 en ook de compositie vind ik wat minder boeiend.
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”