Bij de eerste staat de horizon een tikkie scheef. Mijn voorkeur gaat naar de 2de, die komt meer overeen met de titel. Ik persoonlijk zou nog wat lucht eraf hebben gehaald. (mijn mening dus )
Bebogard bedankt voor de reactie. De eerste meteen recht gezet is een beetje slordig. . De tweede toch ook een beetje gecropt .Geen slecht idee. Mag hem zo ook graag zien. .
Wow weer een paar frisse mooie heldere ochtend platen Je updates zien er een stuk beter uit Vind ze beiden erg mooi en lekker weer die mist erin en de koetjes maken het helemaal af
Hele mooie plaatjes, met vooral lekkere kleuren en licht. de derde foto vind ik het mooiste qua compositie, mede door het watertje + reflecties daarin.
Mooie sfeerplaatjes. Zou je eigenlijk nog ietsje groter moeten bekijken. Koeien staan er in dit formaat wel erg klein op. Voor mij de update van 2, nummer 4 dus. Laaghangende mist heeft wel wat in deze foto
Mijn voorkeur gaan naar 2 en 3. De rechte horizon van 3 is sowieso de correcte. Maar het gecopte van 4 zou in zijn juiste formaat wellicht beter dan foto 2 zijn maar in de verhouding zoals deze nu is kijk ik liever naar 2. Als je naar 4 kijkt dan mis ik nog twee of 3 opnames links en/of rechts er van. En daarna gestichted naar een prachtige panorama. (Ik ben een liefhebber van echte panorama's en met de info die ik nu van 2 (of 4) zie zou ik op statief nog 3 of 4 naastgelegen foto's nemen. Je kleuren hadden dat dik verdiend.