Itsie bitsie

De kriebelende kruipertjes
Plaats reactie
Tony
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Itsie bitsie

Bericht Geplaatst:

de eerste zou bij mij meteen in de prullenbak verdwijnen :S de tweede is een drukke comp. en ook niet scherp genoeg, dat zelfde geld ook voor foto 3 :( op de vierde is de wolsspin redelijk scherp maar ook hier kan me de comp. niet bekoren. macro uit de hand is bijna niet te doen, een statief of eenpoot is toch wel nodig, voor een mooie foto is het niet alleen beestjes "vangen" maar is ook de comp. heel belangrijk ;)
Omhoog Profiel Website Foto's
Macroshopper
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Tony schreef:de eerste zou bij mij meteen in de prullenbak verdwijnen :S de tweede is een drukke comp. en ook niet scherp genoeg, dat zelfde geld ook voor foto 3 :( op de vierde is de wolsspin redelijk scherp maar ook hier kan me de comp. niet bekoren. macro uit de hand is bijna niet te doen, een statief of eenpoot is toch wel nodig, voor een mooie foto is het niet alleen beestjes "vangen" maar is ook de comp. heel belangrijk ;)

Vanaf dit seizoen werk ik voor het eerst met statief,voor mij is het momenteel moeilijker want 'k heb véééééééél minder vrijheid en beweeglijkheid. ;)
Nr2 vind ik nog niet zo slecht.BG is idd druk maar dat had je kunnen oplossen door een groter diafr.te nemen,f8 was hier zeker niet nodig. ;)
Gotchas
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Kan alleen maar aansluiten ben ik bang, mis her en der wat scherpte en de composities zijn wat rommelig. Probeer het beestje wat meer te isoleren, dan ben je gelijk de drukke achtergronden kwijt! :)
Plaats reactie

Terug naar “Insecten”