door de lange sluitertijd is bewegingonscherpte natuurlijk een logisch gevolg (zie het riet)
ben benieuwd of dat storend word gevonden, zo ja ga ik op zoek naar een steen...

Wat vooral jammer is aan het riet, is dat de toppen ervan weglopen in de silhouetten van de begroeiing aan de overkant. De lucht is wel erg mooi, misschien kan je er zelfs voor kiezen het water + riet er helemaal af te croppen, maar je mist wel een beetje een onderwerp (bijvoorbeeld een sterk silhouet) in deze foto.
Akira schreef:Ik vind de schuine horizon een stuk storender dan het riet op de voorgrondWat vooral jammer is aan het riet, is dat de toppen ervan weglopen in de silhouetten van de begroeiing aan de overkant. De lucht is wel erg mooi, misschien kan je er zelfs voor kiezen het water + riet er helemaal af te croppen, maar je mist wel een beetje een onderwerp (bijvoorbeeld een sterk silhouet) in deze foto.

Akira schreef:Ik vind de schuine horizon een stuk storender dan het riet op de voorgrondWat vooral jammer is aan het riet, is dat de toppen ervan weglopen in de silhouetten van de begroeiing aan de overkant. De lucht is wel erg mooi, misschien kan je er zelfs voor kiezen het water + riet er helemaal af te croppen, maar je mist wel een beetje een onderwerp (bijvoorbeeld een sterk silhouet) in deze foto.