Wat Arun - Bangkok

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
Plaats reactie
wilw
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Wat Arun - Bangkok

Bericht Geplaatst:

Deze tempel, gebouwd in de 17e en 18e eeuw ligt direct aan de Chao Praya Rivier. In de tempel zijn miljoenen stukjes chinees porselein verwerkt. Het is een prachtig gezicht, geen enkel figuurtje is hetzelfde en het zijn er duizenden ...

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
Gotchas
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Wat Arun - Bangkok

Bericht Geplaatst:

Het eerste wat me opvalt en dat gaat niet over de kwaliteit van de foto's is de kwaliteit van de beelden :shock Wat zijn ze vergaan. Heb even mijn eigen fotoboek te voorschijn gehaald wat een verschil is gewoon eng.

Nu over de foto's :D Lastige onderwerp heb je gekozen, door de drukte van de versieringen vallen ze een beetje weg in het geheel, kan je helaas niet zeggen hoe het beter te doen...
Peter
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Wat Arun - Bangkok

Bericht Geplaatst:

Leuke serie.
Foto 1 bijt wel een beetje in de hooglichten en ziet er op mijn scherm beter uit als je hem iets donker maakt.
Goed nagedacht over het kaderen volgens mij, lijkt me geen eenvoudig onderwerp. :up
Omhoog Profiel Foto's
wilw
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Wat Arun - Bangkok

Bericht Geplaatst:

Gotchas schreef:Nu over de foto's :D Lastige onderwerp heb je gekozen, door de drukte van de versieringen vallen ze een beetje weg in het geheel, kan je helaas niet zeggen hoe het beter te doen...

pdm_fotografie schreef:Goed nagedacht over het kaderen volgens mij, lijkt me geen eenvoudig onderwerp. :up

Dat vond ik ook al, wat zet je op de foto en wat niet. Niet geschoten ... geeft wel een indruk hoe druk en bont de ornamenten zijn.
Had op wat tips gehoopt :D
Plaats reactie

Terug naar “Overige foto's”