En op een van de wenige die bijna bloeid deze vos kunnen vangen met de harde wind.
Vind het zelf mooier ze van de zijkant te fotograferen maar helaas hij was te snel weg

Groetjes Julia_v

Ik ga met je mee qua belichting maar ik mis toch best wel een beetje scherpte. En mijn beeldscherm is niet wazig of vuil hoor. De vleugels missen de scherpte. Als het de bedoeling is om alleen het lijfje scherp te krijgen dan zit er nu te weinig verschil tussen lijfje en vleugels. De compo mag ik wel graag zien.Gotchas schreef:Vosje staat er netjes op, mooi scherp en fijn belicht!

HendrikJD schreef:Ik ga met je mee qua belichting maar ik mis toch best wel een beetje scherpte. En mijn beeldscherm is niet wazig of vuil hoor. De vleugels missen de scherpte. Als het de bedoeling is om alleen het lijfje scherp te krijgen dan zit er nu te weinig verschil tussen lijfje en vleugels. De compo mag ik wel graag zien.Gotchas schreef:Vosje staat er netjes op, mooi scherp en fijn belicht!

.
.
fran schreef:Hij staat er goed op een beetje centraal, zelf zou ik een stukje van de linkerkant afhalen en van onderen om hem uit het midden te trekken.
De update vind ik niet beter, lijkt te veel verscherpt. De kleuren zijn wel fijn.
Toen ik de titel las dacht ik dat je hem in het verkeerde forum had geplaatst.
)
of