Dank je wel...pufff....pufff dacht dat het niets zou zijn Maar na het verkleinen heb nog iets verscherpt maar toch iets teveel misschien Lig altijd te vechten met het naverscherpen maar komt goed
Weet je wat ik nu knap vind? Dat je één vogel schiet in een strak blauwe lucht, en dat die toch prachtig is qua uitsnede en "vluchthouding" van de vogel. Ik zie ze regelmatig vliegen en maar er geen enkele plaat van...stom toch? Complimenten. In de eenvoud herkent zich de meesteres!
Absoluut niet de prullenbak, staat er scherp op, mooi gevangen in de vlucht in een mooie pose, en met een warme lichtval op het beestje die er sfeer aan geeft. Beeldopbouw is gebalanceert, met ruimte in zijn vliegrichting.
Allemaal weer heel erg bedankt deze reacties geeft de burger weer moed Maar ik ben wel aan het kijken voor iets met meer mm maar toch niet al te zwaar,dus hebben jullie ideen dan hoor ik het graag
Zeg ben jij mal, in de prullebak. Dit is weer sinds tijden dat ik een mooie scholekster voorbij zie komen die geen overbelichting heeft in het wit, maar waar wel het oog goed zichtbaar is, en op de koop toe erg mooi scherp.