Mooie foto. Goede compositie levert je een fijne kijklijn op. Het oog wordt als vanzelf door de foto begeleid. Omzetting naar z/w geeft aan de foto een apart effect
Het spijt mij, maar ik vind het niks. een stapel sprieten, wat dus hooi blijkt te zijn, en dan ook nog een contrastrijk bruggetje achterin. Van rollen hooi heb ik toch echt betere compo's gezien ook in monochrome.
Thnx Flipjetiel44 en hobbyfoto voor jullie reactie, zo als ik in de openings post al schreef ben ik bezig om het omzetten naar z/w in Ps onder de knie te krijgen dus heb ik zomaaar een willekeurige foto gepakt die op de pc staat en ben daarmee aan de slag gegaan, ik hem ook ter beoordeling gezet om de omzetting.
ik denk ook dat ie in kleur beter overkomt dan in zwartwit. De rollen lijken nu vooral in elkaar over te gaan naar mijn idee.. De wolkenlucht stoort mij persoonlijk ook, heb het gevoel dat daar ook het een en ander in veranderd is (maar dat kan ook door de zw-w omzetting komen) (off topic; ik twijfel ook of het wel hooi is, lijkt mij persoonlijk te grof, denk dat het stro moet zijn)