Juveniele graspieper

Onze gevederde vrienden
Plaats reactie
thijs broekkamp
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Juveniele graspieper

Bericht Geplaatst:

Deze zag ik zitten en ben er tot 2,3 meter naar toe getijgerd en toen heb ik deze plaat kunnen maken. 300mm f4 met 1,4 converter.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door thijs broekkamp op 18 jul 2010 20:11, 2 keer totaal gewijzigd.
janp
Lid
Lid

Re: Vogeltje in de duinen

Bericht Geplaatst:

Ik wil toch even antwoorden op je verhaaltje. Niet iedereen is "milieu bewust" en ragt maar wat aan in "onze" natuurgebieden. Het is daarom een noodzakelijk kwaad om kwetsbare gebieden af te zetten helaas. Het kan zijn dat er bepaalde rode lijst vogels in stukken duingebied broeden en dat men die wil beschermen. Ook tegen fotografen bv..... Kwetsbare planten die er groeien of weet ik veel wat voor redenen. Als iedereen zo gaat denken als jij doet dan is het hek letterlijk van de dam natuurlijk. Misschien heb jij door je actie wel een plantje kapot getrapt of zeldzame vogels, reptielen etc verstoord door je tijgeractie. Ik vind zelf dat je hiermee een slecht voorbeeld geeft aan anderen. Jij respecteert de natuur waarschijnlijk, respecteer dan ook de stukken waar je niet mag komen om welke reden dan ook! Er zijn genoeg stukken waar je wel mag komen en ook genoeg stukken waar je foto's kunt maken. Want deze zanglijster/ boompieper is ook wel op andere plekken te vinden dan alleen in dat afgesloten stuk natuur.

En om af te sluiten met je eigen woorden: Maarja, zo denk ik er dan over.

gr Jan
Laatst gewijzigd door janp op 18 jul 2010 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
thijs broekkamp
Lid
Lid
Contacteer:

Juveniele graspieper

Bericht Geplaatst:

aangepast om discussie te verkomen en omdat ik te snel conclusies heb getrokken. Ik zag vandaag op google maps dat er bij het dorp verderop een ingang (zandweg) was. En het hek is waarschijnlijk alleen voor de schotse hooglanders.
Plaats reactie

Terug naar “Vogels”