Ik heb zwaar zitten twijfelen of ik deze foto zou inzenden voor de maandopdracht, maar voor mijzelf vind ik de vlinders hier de hoofdrol spelen en niet de bloemen. Dus dat word een andere foto al ben ik daar nog niet uit.
iso 1600 1/2000 F8 150mm
Ik ben weer benieuwd
Laatst gewijzigd door pipanda op 02 okt 2017 19:35, 2 keer totaal gewijzigd.
ja dat gaat er weer "wild" aan toe, er loopt toch langzaam een hot thema door je foto's maar het is een hele mooie, knap gevangen dit bezige stelletje ook weer mooie kleuren en comp.
vvvvvliegende vvvvvvlinders Kan wel janken wat een drama! Laat weken niks zien er dan komt ze met steeds wildere exemplaren! Ben best wel benieuwd wat de volgende word
Pracht plaat hoor, erg knap dat vliegende exemplaar!
Bedankt voor jullie reacties Tony; Gotchas; Zo'n vliegende vlinder is voor mij ook maar alleen te vangen met een vrouwtjes vlinder als lokaas En wilder worden de niet hoor
Was dat maar waar!!!! Nee ik had het vrouwtje zo al voor de lens, toen er ineens een mannetje voorbij vloog en zij er ineens voor ging zitten, met de'r kont omhoog
alles is geweldig mooi..het moment,de beweging die nog net te zien is,de scherpte,de kleuren.. heb zojuist al je foto's doorgelopen, heb genoten wat een hoge kwaliteit