Groeten uit Noorwegen......

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
Henie
Lid
Lid

Groeten uit Noorwegen......

Bericht Geplaatst:

Ik mag weer een aantal weken genieten van al het natuurschoon van Noorwegen, deze zijn gemaakt in het Sirdal.

Afbeelding

Afbeelding
Mendel
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Groeten uit Noorwegen......

Bericht Geplaatst:

Lijkt me een schitterende omgeving, maar je standpunten maken het tot erg vlakke foto's, zonder enige diepte, en weten niet lang je aandacht vast te houden. Vooral bij de eerste had ik liever een goed zicht door de fjord, langs het water naar het meer/zee.
Henie
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Mendel schreef:Lijkt me een schitterende omgeving, maar je standpunten maken het tot erg vlakke foto's, zonder enige diepte, en weten niet lang je aandacht vast te houden. Vooral bij de eerste had ik liever een goed zicht door de fjord, langs het water naar het meer/zee.

jammer dat ze niet goed overkomen, het is een heel smalle kloof waar vanuit ik alleen uit deze positie een foto kon nemen, hier blijkt maar weer eens dat je omdat je er zelf geweest bent meer ziet dan de foto zegt, jammer....
Wim
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

Henie Mendel heeft wel gelijk over je foto's .
Dat de lokatie niet je niet meer kan bieden is vaak wel jammer.
Maar dat hoor je wel vaker meer naar links of rechts maar het is niet altijd mogelijk.
Het zal daar beslist schitterd zijn maar dat komt in je foto niet tot zijn recht.
Henie
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Henie schreef:
Mendel schreef:Lijkt me een schitterende omgeving, maar je standpunten maken het tot erg vlakke foto's, zonder enige diepte, en weten niet lang je aandacht vast te houden. Vooral bij de eerste had ik liever een goed zicht door de fjord, langs het water naar het meer/zee.

jammer dat ze niet goed overkomen, het is een heel smalle kloof waar vanuit ik alleen uit deze positie een foto kon nemen, hier blijkt maar weer eens dat je omdat je er zelf geweest bent meer ziet dan de foto zegt, jammer....

met jammer bedoel ik vooral dat ik hetzelf niet gezien heb, jullie hebben helemaal gelijk,
ik blijf leren!!!
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”