Iedereen heeft ze wel eens gemaakt...maar het blijft leuk om te doen en vooral als het regenachtig weer is...Dit is een serie uit mijn archief.... Ze zijn gemaakt met mijn Tamron 90mm Exif: F6.3 1/15sec 100 iso en op 90mm (geld voor allemaal)
Bedankt allemaal... Nou Leontine je kunt gewoon op de druppel scherpstellen.... Langzaam de kraan aan en scherpstellen...het gebeurd wel eens dat je de achtergrond pakt maar valt over het algemeen heel erg mee!
Ik wil dit toch ook een keer gaan proberen, het blijft fascinerend. Zet je de camera op een statief en werk je met afstandbediening? Wat heb je met de achtergrond gedaan, is dat een scherm?
Ik doe er even een foto bij hoe ik ze gemaakt heb....bij deze serie heb ik de spiegel vervangen door een plastic bakje...een blauwe.... Ik maak eigenlijk al mijn foto's zonder statief zo ook deze...
Nou sommige gebruiken hele stellage's en ik eigenlijk niet gewoon simpel...mijn camera en geen externe flitser...... Je kunt extra licht gebruiken maar heb ik eigenlijk nog nooit gedaan....je kunt ook andere achtergronden gebruiken die wat meer pit geven...gewoon lekker uitproberen!