Ik kan hier zelf lang naar kijken zonder dat ik weet wat me in de foto boeit.
ISO 100, 35mm, F8, 1/125
Waar ik eigenlijk het meest benieuwd naar ben is hoelang deze foto jullie blik heeft kunnen vasthouden. Andere commentaren zijn natuurlijk ook welkom. Grt Frans
Ik vind het een mooie foto. Juist omdat er niet zo veel speciaals te zien is, geven de kleuren een prettige sfeer af. Prettig om naar te kijken zonder naar details te hoeven zoeken
Eerlijk gezegd ben ik snel uitgekeken op deze foto Gras en paaltje is mooi vastgelegd (scherpte, kleur), bomenrij daarachter vind ik wat minder mooi vastgelegd (beetje fletse kleuren gekregen). Daarnaast mis ik eerlijk gezegd een extra onderwerp in deze foto. Foto is een beetje "te onthullend"; er is niks in de foto waarover je langer na zou kunnen / moeten nadenken
Is niet erg hoor Henry dat je er snel op uitgekeken bent. Zal toch wel weer te maken hebben met de indrukken en het gevoel dat je hebt als je op zo'n plek staat. En toch..... die eenvoud. Grt Fans
ik denk dat het ligt aan de kleuren.. Die stralen rust uit en daarbij de compositie dat maakt het geheel nog rustiger. Ik vind de eenvoud persoonlijk wel mooi
Sorry maar de foto kan qua compositie niet lang boeien ik vind nergens iets in de foto dat me verast. Technisch wel oke van scherpte, maar de al eerder genoemde punt van de kleur het zou iets pittiger mogen.
Gotchas en Leen beiden bedankt voor jullie reacties. Verontschuldigingen zijn niet nodig hoor Leen. Ik vroeg niet voor niets hoelang deze foto de blik kon vasthouden. De blauwzweem in de schaduwkant van de bomen zouden jullie die aanpassen? Grt Frans
Het grappige is dat ik er dus niet op uitgekeken raak. Smaken verschillen maar ik kan bij deze juist wegdromen omdat er niets echt oom aandacht schreeuwt. Lekker een dromerig plaatje. More please...