wat moet ik hiermee?

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
Plaats reactie
Mendel
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: wat moet ik hiermee?

Bericht Geplaatst:

Zou hem zeker niet krapper maken, maar zou proberen het voorste deel van de gng wat op te lichten, met schaduwen/hooglichten, of liever een pseuodo HDR van maken als je deze nog in een orgineel RAW bestand hebt.
Henry
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Ik weet niet of het oplichten van het voorste deel van de foto hier de oplossing is. De eerste vraag die mij te binnen schiet na het zien van deze plaat is: Wat trok je aan om dit beeld te maken?
Zelf vind ik het binnenkomend licht door het raam van rechts mooi. Een onderwerp in dit licht kan heel mooi belicht worden en je een foto met de nodige spanning opleveren. Het onderwerp wat ik hier in het licht zie staan is een schilderij. In mijn ogen een "verkeerd" onderwerp voor dit type licht. Een schilderij moet juist mooi egaal worden uitgelicht. Ik mis dan ook een onderwerp voor het schilderij, maar ben bang dat als dit onderwerp er wel zou zijn dat het schilderij als achtergrond dan een beetje te druk zal zijn :S
Antoinette
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw

Bericht Geplaatst:

Het enige wat ik eigenlijk minder mooi vind is links in beeld dat schilderij wat op de grond staat.
flipjetiel44
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Het is geen topper, maar ik denk dat ik hem ook gemaakt had als ik het schilderij aantrekkelijk vond.
Volgens mij wordt hij sterker als je het rechter donkere stuk met de koffieautomaat? weg laat, dus tot de scharnieren.
Marcel Spijker
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Zou er een verticale foto van maken, croppen tot op de deuren.
Plaats reactie

Terug naar “Overige foto's”