Aan de ene kant een interessant laag standpunt met het hek links als kijklijn. Toch oogt de foto scheef, kijk naar de weg en het hek aan de andere kant.
Niels: de weg loopt schuin de duintop op. Heb recht gezet op de paal aan de linkerkant omdat die de aandacht trekt. Vind door de schuine stand de foto interessanter kijken; zet je een beetje op het verkeerde been.
foto werkt inderdaad tegenstrijdig, recht voor schuin achter..maar ik vind het een hele mooie de lijnen, de kleuren, het kapotte prikkeldraad links, de lucht, standpunt.. ik zech
Door het scheve blijf je langer naar de foto kijken om dat je denkt dat er iets niet klopt. Voorste paaltje staat recht maar de paaltjes rechts staan weer heel scheef. kleuren en scherpte zijn
Hele mooie plaat, met vooral mooie kleuren, waar hij het ook van moet hebben. Compositie is weer wat minder spannend, die houdt mijn aandacht iig niet lang vast...
Bedankt voor jullie reacties.... En dan vraag je je af, wat ligt er nu achter waar het weggetje ophoudt.....? (een fraai uitzicht op Den Haag en Scheveningen....heb al eens een skyline dat punt geschoten en hier geplaatst...)
Ik vind hem vooral mooi doordat het paaltje eigenlijk het beginpunt is. Normaal gesproken zie je dan prikkeldraad de foto uitlopen. Nu is er "niets" wat de foto uitloopt.