Ondanks dat ik het afzonderlijk allemaal mooie fotos vind van die grafheuvels, vind ik het onderwerp een beetje saai worden. Ook de compositie is bij vrijwel al je foto's hetzelfde. Ik vraag me af hoe het er uit zou komen te zien als je eens een totaal ander standpunt kiest. Zoals bijvoorbeeld bovenop zo'n paaltje (als je daar tenminste veilig op kunt staan)...
Vind deze toch wel anders qua standpunt, vind vooral nummertje 2 erg fraai overkomen. Lekker veel kleur en een iets hoger standpunt dan de eerste Zonnetjes verlicht de paaltjes ook erg mooi!
ga ook voor #2, vnl omdat het boompje hier beter boven de paaltjes uitkomt, in #1 piept hij er net tussen in.
Wat de serie betreft, misschien maar eens allemaal bij elkaar plaatsen, kunnen we kijken welke de beste is. Of een overvloei-serietje van maken en op YouTube zetten.
Nummer 2, zowel qua kleuren als compositie, hoewel er in de lucht een soort 'zweem' aanwezig lijkt. Verder kan ik Shooter wel volgen in die zin dat wat afwisseling van spijs doet eten