Schaapskooi

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
HendrikJD
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Schaapskooi

Bericht Geplaatst:

ik weet nu niet of dit een landschapsfoto of een architectuurfoto is.
Maar belangrijker, wat vinden jullie er van? Afbeelding

F5
1/2000
ISO 400
25 mm
Omhoog Profiel Foto's
Arnoud
Lid
Lid
Contacteer:

Schaapskooi

Bericht Geplaatst:

denk dat je miss iets te gefocust was op de schaapskooi en niet op het plaatje in het geheel.
nu vind ik de takken links boven en recht boven meer storen dan dat ze zorgen voor een mooi kader. verder spreekt me de lucht wel aan lkkr hollands met die donker wolken der tussen:)
groet
Omhoog Profiel Website Foto's
HendrikJD
Lid
Lid

Schaapskooi

Bericht Geplaatst:

Dank voor je reactie. Ik snap je opmerking op zich maar ik heb wel degelijk gelet op het plaatje als geheel. Alleen....Daar waar ik stond was aan de rand van de berm/sloot. Een stap naar achteren en ik lag te water. Het wegklonen van dit soort zaken doet de foto geen goed, heb ik gemerkt. Ook de boomtop had ik er liever helemaal op gehad. Maar mijn groothoek (25 mm) was maximaal
gelet op de cropfactor van mijn camera. Tussen mijn standpunt en het hekwerk loopt een asfaltweg en die wilde ik in geen geval zichtbaar hebben.
Omhoog Profiel Foto's
Cinemovie
Lid
Lid
Contacteer:

Schaapskooi

Bericht Geplaatst:

Je zicht word getrokken naar het dak.. denk dat meer de nadruk moet liggen op de deuren. dus meer ruimte rechts van de schuur
Arnoud
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

HendrikJD schreef:Dank voor je reactie. Ik snap je opmerking op zich maar ik heb wel degelijk gelet op het plaatje als geheel. Alleen....Daar waar ik stond was aan de rand van de berm/sloot. Een stap naar achteren en ik lag te water. Het wegklonen van dit soort zaken doet de foto geen goed, heb ik gemerkt. Ook de boomtop had ik er liever helemaal op gehad. Maar mijn groothoek (25 mm) was maximaal
gelet op de cropfactor van mijn camera. Tussen mijn standpunt en het hekwerk loopt een asfaltweg en die wilde ik in geen geval zichtbaar hebben.

oh okee dan snap ik het;) dan is het idd niet gemakkelijk als je hinder hebt van sloten en dergelijke;)
clonen doet idd bij grote stukken weg halen de foto geen goed idd;)
verder vind ik het als nog wel een leuke foto ;)
gjdenbesten
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Re: Schaapskooi

Bericht Geplaatst:

Ik vind het meer een foto van een makelaar die een schuur te koop heeft. Het geeft precies aan wat het is en waar die staat (achter prikkeldraad :lol . neen, ik vind het niets, sorry...
Omhoog Profiel Foto's
Say Cheese
Lid
Lid

Schaapskooi

Bericht Geplaatst:

Ik volg de commentaar van Arnoud. De foto zou zonder enige twijfel veel mooier zijn geweest mocht je hem vanuit de sloot. Ik verwacht dus een update :P
Technis is je foto mooi uitgevoerd.
Omhoog Profiel Foto's
Arnoud
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

Say Cheese schreef:Ik volg de commentaar van Arnoud. De foto zou zonder enige twijfel veel mooier zijn geweest mocht je hem vanuit de sloot. Ik verwacht dus een update :P
Technis is je foto mooi uitgevoerd.

haha ja update is zo gebeurd zwembroek aan en gaan met die banaan:P
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”