Wat ik zo leuk vind aan deze mooie witte kat, zijn de twee anders gekleurde oogjes. De achtergrond kleur oogt trouwens erg prettig, zeker in combinatie met het wit van de kat. Compositie en scherpte op de linkerhelft van het gezicht, spreken me aan.
Leuk!
Poekie
- Antoinette
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Mooie peinzende blik gevangen. Foto mag van mij iets frisser en ik vind het jammer dat je het puntje van het 2de oortje mist
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ik ben niet zo van de kattenfoto's.
Maar ......................... deze vind ik wel heel mooi. Grappig ook die twee kleuren ogen. Kopje mooi van kleur, licht en detail. Oortje en snorretje er helemaal op misschien een volgende keer.
Grt Frans
Maar ......................... deze vind ik wel heel mooi. Grappig ook die twee kleuren ogen. Kopje mooi van kleur, licht en detail. Oortje en snorretje er helemaal op misschien een volgende keer.
Grt Frans
- momentum60
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Vind um fraai overkomen, lijkt mi scherp met een mooi verloop van scherpte...
Foto straalt rust uit door de kleurstelling.
Enkele puntjes zijn al genoemd; mogelijk kun je nog iets fraais doen met alleen het koppie....
Foto straalt rust uit door de kleurstelling.
Enkele puntjes zijn al genoemd; mogelijk kun je nog iets fraais doen met alleen het koppie....
Mooie foto!
- rubendv
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Inderdaad jammer van het stukje wat mist van het oortje en het zwarte vlak op de achtergrond trekt wat veel aandacht nu.
Verder mooi wit en inderdaad leuk met die ogen, volgende keer een "portret" van voren met als focus op de ogen?
Welkom trouwens
Groet,
Ruben
Verder mooi wit en inderdaad leuk met die ogen, volgende keer een "portret" van voren met als focus op de ogen?
Welkom trouwens
Groet,
Ruben